Στα περιοδικά “Voyager” και “Icons” η Ζάκυνθος

Στα πανελλαδικής κυκλοφορίας περιοδικά “Voyage” και “Icons” θα “φιγουράρει” το επόμενο διάστημα η Ζάκυνθος, γεγονός που είναι σημαντικό, αφού στόχος είναι η προσέλκυση εσωτερικού τουρισμού.
Η πρωτοβουλία για τη διαφήμιση της Ζακύνθου στα συγκεκριμένα έντυπα, ανήκει στο Επιμελητήριο του νησιού μας, η διοίκηση του οποίου προσπαθεί να προβάλλει τις φυσικές ομορφιές και τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τόπο μας, μέσα από πολυσέλιδα αφιερώματα.
Το “Voyager” θα κυκλοφορήσει στις 15 Ιουλίου με την εφημερίδα “Έθνος”, κάτι που σημαίνει ότι χιλιάδες άνθρωποι θα δουν τα πλεονεκτήματα που έχει η Ζάκυνθος, προκειμένου να κάνουν τις διακοπές τους εδώ.
Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, το συγκεκριμένο περιοδικό έχει φωτογραφήσει αρκετές επιχειρήσεις του νησιού και όμορφα τοπία, τα οποία θα “φιλοξενηθούν” σε 120 σελίδες!
Οι υπεύθυνοι του περιοδικού, μάλιστα, έχουν πάρει συνεντεύξεις και από τους τοπικούς παράγοντες, ενώ θα δημοσιευτούν πληροφορίες για την ιστορία του νησιού μας, για τον πολιτισμό, για το περιβάλλον, για τη θρησκεία, καθώς και για τα Μουσεία.
Σε ό,τι έχει να κάνει με το περιοδικό “Icons”, αυτό θα κυκλοφορήσει την 1η Αυγούστου και θα έχει επίσης πολυσέλιδο αφιέρωμα στη Ζάκυνθο. Υπολογίζεται ότι σε 120 περίπου σελίδες, θα διαφημιστούν οι επιχειρήσεις και οι ομορφιές του νησιού μας.
Το πρωί της Παρασκευής, μάλιστα, ήρθε στη Ζάκυνθο ο υπεύθυνος του περιοδικού, κ. Τάσος Δούσης (είναι γνωστός από τις εκπομπές που έκανε στον τηλεοπτικό σταθμό “Alpha” με θέμα τα ταξίδια ανά τον κόσμο), ο οποίος συναντήθηκε με ορισμένα μέλη από το Διοικητικό Συμβούλιο του Επιμελητηρίου και συμφωνήθηκαν οι λεπτομέρειες αυτής της παρουσίασης.
Με το εν λόγω περιοδικό αναμένεται να υπάρξει συνεργασία και το 2011, αφού πρόθεση του Επιμελητηρίου είναι να γίνει ένα ανάλογο αφιέρωμα στη Ζάκυνθο στις αρχές Μαίου, προκειμένου το νησί μας να αποκομίσει περισσότερα τουριστικά οφέλη από αυτή την προσπάθεια, μιας και οι “υποψήφιοι” επισκέπτες θα έχουν αρκετό χρόνο στη διάθεσή τους για να κλείσουν δωμάτια και να έρθουν στη Ζάκυνθο.
Το περιοδικό θα έχει και το dvd που έχει δημιουργήσει το Επιμελητήριο και το οποίο περιλαμβάνει πλάνα από αρκετές περιοχές και σημεία της Ζακύνθου.
Από τα παραπάνω γίνεται αντιληπτό πως έχει λάβει χώρα μια συντονισμένη προσπάθεια, το αποτέλεσμα της οποίας θα φανεί τους επόμενους μήνες. Επειδή διανύουμε εποχή οικονομικής κρίσης, τέτοιες πρωτοβουλίες είναι απαραίτητο να λαμβάνονται, ούτως ώστε να υπάρξει τουριστική ανάκαμψη. Μακάρι, λοιπόν, αυτή η ενέργεια του Επιμελητηρίου να έχει και “μιμητές” (αναφερόμαστε στην Τοπική Αυτοδιοίκηση), αν και όλα δείχνουν πως είναι πολύ δύσκολο να γίνει κάτι τέτοιο, μιας και αρκετοί αιρετοί γνωρίζουν πως με τον “Καλλικράτη” δεν πρόκειται να εκλεγούν ξανά, επομένως το ενδιαφέρον τους για τέτοιου είδους παρεμβάσεις είναι από ελάχιστο έως ανύπαρκτο!