Εξακολουθεί η ίδια κατάσταση στην ομάδα της Ζακύνθου με τα πάντα να είναι «παγωμένα». Όπως κάθε μέρα, έτσι και χθες δεν υπήρξε κάποια εξέλιξη στα διοικητικά. Ο διευθύνων σύμβουλος Στέλιος Γούναρης καθημερινά κάνει επαφές με επιχειρηματίες του νησιού που δείχνουν ευαισθητοποίηση και επιθυμούν να βοηθήσουν την ομάδα, όμως τα πράγματα δεν είναι και τόσο εύκολα.
«Υπάρχει θετική αντιμετώπιση», λέει χαρακτηριστικά ο κ. Γούναρης και συνεχίζει «όμως τα πράγματα είναι δύσκολα για όλους. Επιθυμούμε να συγκεντρώσουμε ανθρώπους που αγαπάνε την ομάδα και θέλουν να τη στελεχώσουν, όχι για προσωπικό όφελος αλλά από αγάπη. Οι εποχές που διανύουμε είναι δύσκολες και όλοι είναι… κουμπωμένοι. Το καλό είναι πως κάποιοι επιχειρηματίες που μπορούν να προσφέρουν, έχουν διάθεση και θα το κάνουν».
Από εκεί και πέρα, ο κ. Γούναρης συνεχίζει επαφές και με επιχειρηματίες εκτός νησιού ώστε να υπάρξει μεγάλη χορηγία, κάτι που σίγουρα φαντάζει δύσκολο. Το ευχάριστο είναι πως η Ζάκυνθος έχει καλό… όνομα στην «πιάτσα» και αυτό αποτελεί θετικό στοιχείο για αυτόν που θα ενδιαφερθεί να διαφημιστεί.
Όλα λοιπόν «παγωμένα» μέχρι την «υποχρεωτική» γενική συνέλευση που θα πραγματοποιήσει η ομάδα. Η ημερομηνία διεξαγωγής της έχει οριστεί για την Κυριακή 11 Ιουλίου. Σε αυτή η διοίκηση θα ενημερώσει το «σώμα» για τα όσα έχουν γίνει μέχρι τώρα (διοικητικά και οικονομικά), ενώ θα ακουστούν και τα ονόματα αυτών που επιθυμούν να μπουν στη νέα διοίκηση.
Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό η συγκεκριμένη γενική συνέλευση θα είναι πολύ κρίσιμη και ουσιαστική.
Πάμε τώρα στα μετεγγραφικά, τα οποία είναι «παγωμένα» επίσης, με τους ποδοσφαιριστές στο… ακουστικό τους να περιμένουν τις εξελίξεις. Ονόματα ακούγονται δεξιά κι αριστερά, όμως τίποτε από αυτά δεν ισχύει προς το παρόν τουλάχιστον.
Τέλος, όπως γράφαμε και χθες, θετικά είναι τα «μηνύματα» που λαμβάνουν αυτοί που ασχολούνται με τη διάθεση των εισιτηρίων διαρκείας. Σύντομα θα μπορούμε να έχουμε και μια σαφέστερη «εικόνα» σχετικά με τον αριθμό των εισιτηρίων που έχουν διατεθεί.
Το καλό είναι πως ο κόσμος βλέπει θετικά την αγορά ενός εισιτηρίου διαρκείας, γιατί έτσι βοηθά «αιμοδοτώντας» οικονομικά το σωματείο.