Ψηφιακές υπηρεσίες συναλλαγών προσφέρει το ΞΕΕ στα μέλη του

Το έργο “Ολοκληρωμένο Ψηφιακό Περιβάλλον Συναλλαγών”, το οποίο υλοποιήθηκε με χρηματοδότηση κατά 80% από το Ευρωπαϊκό Κοινοτικό Ταμείο μέσω του προγράμματος του Γ’ Κ.Π.Σ. της Κοινωνίας της Πληροφορίας, έθεσε πρόσφατα σε πλήρη λειτουργία, το Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, σύμφωνα με το μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και της Διοικούσας Επιτροπής, Χριστίνα Τετράδη.
Το έργο αυτό περιλαμβάνει έναν αριθμό συνδυαστικών δράσεων μέσω των οποίων, σύμφωνα με την κ. Τετράδη, δίνεται η δυνατότητα να απολαμβάνετε συνοπτικά τις παρακάτω ηλεκτρονικές διαδικτυακές υπηρεσίες: Πληρωμή ετήσιων εισφορών σας μέσω e-banking (Διατραπεζικό σύστημα ΔΙΑΣ), Λήψη ηλεκτρονικών πιστοποιητικών ενημερότητας και βεβαιώσεων, Υποβολή δήλωσης τιμών ηλεκτρονικά, Ενημέρωση στοιχείων ξενοδοχείων & κάμπινγκ, Δημοσίευση ηλεκτρονικών αγγελιών για προσωπικό, Υπολογισμός αμοιβής ξενοδοχοϋπαλλήλων, Υπολογισμός μορίων για κατάταξη ξενοδοχείων σε αστέρια.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν, επίσης, να ενημερώνονται άμεσα για θέματα της επικαιρότητας -εκδηλώσεις- επιχειρηματικές ειδήσεις, νομικά, φορολογικά, εργατικά και ασφαλιστικά θέματα, καθώς και πρόσβαση στις εκδόσεις – μελέτες και έρευνες που πραγματοποιεί το ΙΤΕΠ. Συγχρόνως, σε ειδική κατηγορία νέων και ειδήσεων, θα μπορούν να παρακολουθούν τις δραστηριότητες και παρεμβάσεις της Διοίκησης του Ξ.Ε.Ε.
Υπάρχει επίσης η δυνατότητα να κάνουν αναζήτηση και παρουσίαση των πληροφοριών κάθε ξενοδοχείου και κάμπινγκ της χώρας και να επικαιροποιούν τις πληροφορίες του ξενοδοχείου ή κάμπινγκ σας ηλεκτρονικά οι ίδιοι.
Για να αποκτήσουν πρόσβαση σε όλες τις παραπάνω ηλεκτρονικές υπηρεσίες θα πρέπει απλά και μόνο να εγγραφούν ως χρήστες του κόμβου μέσα από το site του Ξ.Ε.Ε. στην ηλεκτρονική δ/νση: www.grhotels.gr

“Καλημέρα”: Η νέα διαφημιστική καμπάνια του ΕΟΤ
Επίσης, η κ. Τετράδη, συμμετείχε στην ειδική εκδήλωση που έλαβε χώρα στις 8 Μαρτίου 2010, στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού, για την παρουσίαση της νέας διαφημιστικής καμπάνιας του ΕΟΤ για τη φετινή τουριστική χρονιά.
Η Υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, Άντζελα Γκερέκου, κατά την παρουσίαση επισήμανε ότι φέτος αποφασίστηκε να χρησιμοποιηθεί το υπάρχον δημιουργικό υλικό το οποίο αναδιαμορφώθηκε και ανανεώθηκε με την προσθήκη της απλής και καθημερινής λέξης “καλημέρα”, χωρίς κανένα κόστος για τα ταμεία του ΕΟΤ. Ως μουσική επένδυση για το διαφημιστικό θα χρησιμοποιηθεί “Το Χαμόγελο της Τζοκόντα” του Μάνου Χατζηδάκη, του οποίου την άδεια χρήσης προσέφερε αφιλοκερδώς ο κληρονόμος του, Γ. Χατζηδάκης.
Η κ. Γκερέκου έδωσε έμφαση στη διαφήμιση μέσω του διαδικτύου και δήλωσε ότι η παρουσία της Ελλάδας στους δικτυακούς τόπους θα πολλαπλασιαστεί σε σχέση με άλλες χρονιές. Ανανεωμένη θα είναι και η πύλη του ελληνικού τουρισμού, στη διεύθυνση visitgreece.gr.
Εκτιμάται ότι το κόστος της διαφημιστικής προβολής της Ελλάδας για το 2010 θα υπερβεί τα 12 εκατ. ευρώ. Αναφορικά με τα χρέη του ΕΟΤ στα ξένα μέσα ενημέρωσης, η κ. Γκερέκου ανέφερε ότι έχουν ήδη γίνει πληρωμές έναντι, ύψους πάνω από 20 εκατομμύρια ευρώ.
Είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι για το σχεδιασμό της διαφημιστικής καμπάνιας, είναι η πρώτη φορά που ζητήθηκε από την πολιτική ηγεσία η συνεργασία των βασικών φορέων του τουρισμού, δηλαδή του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος (Ξ.Ε.Ε.), του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), καθώς και της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ).
Την παρουσίαση παρακολούθησαν εκπρόσωποι του Υπουργείου και του Ε.Ο.Τ., τουριστικοί φορείς, εκπρόσωποι των μέσων ενημέρωσης και επαγγελματίες του κλάδου.