“Επιθετική” προβολή των Ιονίων νησιών σε εξωτερικό και εσωτερικό

Αισιόδοξος ότι η Εταιρία Τουρισμού Ιονίων Νήσων (ΕΤΙΝ), θα ανταποκριθεί στα αυξημένα καθήκοντα προβολής των νομών της Περιφέρειας εντός και εκτός συνόρων, με την κατάλληλη κάθε φορά υποστήριξη από όλους τους φορείς, εμφανίστηκε ο νέος Διευθύνοντας Σύμβουλός της, Παναγιώτης Σκληρός.
Ο ίδιος, έχοντας βρεθεί στην ίδια θέση από την πρώτη ημέρα σύστασης της ΕΤΙΝ, όταν γενική γραμματέας της Περιφέρειας ήταν η κ. Κανελλοπούλου, έχει πλήρη γνώση της κατάστασης, παρά το μεσοδιάστημα απουσίας του.
Κύριος στόχος που τίθεται από τον κ. Σκληρό, είναι η παρουσία των Ιονίων σε νέες αγορές, η ενίσχυση και αναβάθμιση της προβολής τους στις κλασικές χώρες που αυτά “απευθύνονται” διαχρονικά.
Ως άμεσος στόχος, σύμφωνα με όσα και ο ίδιος ανακοίνωσε με δηλώσεις του στην “Ημέρα”, είναι η προβολή των Ιονίων σε χώρες όπως η Πολωνία, αλλά και το “άνοιγμα” στα Βαλκάνια. Προγραμματίζεται μάλιστα, παρουσία σχεδόν σε όλες τις πρωτεύουσες των Βαλκανικών χωρών, αφού εκτιμάται πως η Εγνατία Οδός έχει βοηθήσει στην άμεση σύνδεσή τους με τη Δυτική Ελλάδα και τα Ιόνια.
“Είναι νέες αγορές που μπορούμε να τις εκμεταλλευτούμε, όπως επίσης να ενισχύσουμε τον τουρισμό που δεχόμαστε και από τη βόρεια Ελλάδα. Με αυτό το στόχο, θα επισκεφθούμε τις πρωτεύουσες των συγκεκριμένων χωρών”, είπε.
Σημείωσε επίσης, την αναγκαιότητα “αναθέρμανσης” του ενδιαφέροντος στις χώρες της Ευρώπης, λέγοντας πως θα υπάρξει συμμετοχή στις εκθέσεις που προγραμματίζονται από εδώ και στο εξής, όπως της Πράγας, των Βρυξελλών, του Μιλάνου, του Μονάχου, της Βουδαπέστης, της Μόσχας, του Παρισιού, του Γκέτεμποργκ, της Νάπολης και της Αθήνας στο εσωτερικό.
«Θα αξιοποιήσουμε όλους τους δυνατούς τρόπους προβολής και πιστεύω πως θα πάμε καλά», υπογράμμισε ο κ. Σκληρός, επισημαίνοντας πως πρέπει τα Ιόνια νησιά να αξιοποιήσουν και να προβάλουν τον πολιτισμό τους, προκειμένου να κερδίσουν «πόντους» έναντι άλλων περιοχών.
«Σε λίγο καιρό, ο μεγάλες και καθαρές παραλίες μας, δεν θα αρκούν για να προσελκύσουμε επισκέπτες. Χρειάζεται καλός συνδυασμός της ομορφιάς του τόπου μας και του πολιτισμού μας», επεσήμανε.
Αναφερόμενος στον προϋπολογισμό της ΕΤΙΝ που καθορίζεται από τις δαπάνες που σκοπεύει να χρησιμοποιήσει η Περιφέρεια, τόνισε πως δίνονται μεγάλες δυνατότητες αξιοποίησης κονδυλίων από το ΕΣΠΑ. Παράλληλα, εξέφρασε την αισιοδοξία του, ότι προβλήματα συνοχής της λειτουργίας της εταιρίας θα ξεπεραστούν και συνολικά οι νομοί της Περιφέρειας θα χρησιμοποιούν ως «εργαλείο τους» την ΕΤΙΝ.
«Τα δύσκολα αρχίζουν αν κατακερματίζουμε τις δυνάμεις μας. Χρειάζεται συνολικά να ενωθούμε, Περιφέρεια, Νομαρχίες, Δήμοι, ΤΕΔΚ, Επιμελητήρια και επιχειρηματίες ώστε να αναπτύσσουμε όλοι συγκεκριμένες δράσεις, με ξεχωριστή ο καθένας στόχευση και παρουσίαση συγκεκριμένων ενοτήτων», κατέληξε.

Τουριστικό μοντέλο ετοίμασε η ΕΤΙΝ
Εξάλλου, σε δελτίο τύπου, η Εταιρία αναφέρεται στην πρώτη συνεδρίαση της Διοίκησής της, τονίζοντας τα εξής:
“Το τουριστικό μοντέλο της προβολής για το πρώτο εξάμηνο του 2010, το οποίο θα στοχεύει στην συμμετοχή σε 20 περίπου εκθέσεις, στην διατήρηση των κερδοφόρων κλασσικών τουριστικών αγορών και σε άνοιγμα νέων ανερχόμενων αγορών σε νέες χώρες, με δράσεις, δημόσιες σχέσεις, διαχείριση κρίσεων, πρόσκληση δημοσιογράφων, τιμητικές εκδηλώσεις και καινοτόμες προσπάθειες, αναλύθηκε κατά την πρώτη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΤΙΝ, που συνήλθε στα γραφεία της Περιφέρειας στην Κέρκυρα και εξέλεξε ομόφωνα για πρόεδρο της εταιρίας την Γ.Γ της Περιφέρειας Ιονίων Νησιών, Βασιλική Αλεξανδρίδου και Διευθύνοντα Σύμβουλο τον Παναγιώτη Σκληρό, οι οποίοι ανέλαβαν με την προϋπόθεση της αφιλοκερδούς προσφοράς.
Μάλιστα, το Δ.Σ. εξέφρασε τις ευχαριστίες του για τις προσφερθείσες υπηρεσίες στους παραιτηθέντες Πρόεδρο, Σωτήρη Βόσδου και Διευθύνοντα Σύμβουλο, Βαγγέλη Κατωπόδη, οι οποίοι επίσης προσέφεραν τις υπηρεσίες τους αφιλοκερδώς.
Κατά την διάρκεια της συνεδρίασης , έγινε ενημέρωση και ανταλλαγή απόψεων για την παρουσία στις εκθέσεις στο εξωτερικό αλλά και για την πορεία της εταιρείας, που ως γνωστόν υλοποιεί την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Ιονίων νήσων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Επίσης στοχεύει στην νέα αγορά της Πολωνίας αλλά και σε ολόκληρη την Βαλκανική (Σόφια, Βουκουρέστι, Βελιγράδι, Κωνσταντινούπολη ), και στην Βόρειο και Κεντρική Ελλάδα μετά την ανάπτυξη της Εγνατίας οδού.
Τέλος αναφέρθηκε από όλους η ανάγκη συντονισμού των τουριστικών πολιτικών όλων των φορέων σε μια κοινή προσπάθεια για την ανάδειξη και αναβάθμιση του τουριστικού μας προϊόντος από το οποίο προσδοκά οφέλη το σύνολο σχεδόν των κατοίκων της Περιφέρειας Ιονίων νήσων”.