Αναλαμβάνει την προπαρασκευαστική μελέτη για την προβλήτα η Νομαρχία

Την πρόθεση της Νομαρχίας να αναλάβει την προπαρασκευαστική μελέτη για την κατασκευή της προβλήτας πρόσθεσης των κρουαζιερόπλοιων, είτε αυτή αποφασιστεί να υλοποιηθεί με βελτίωση της ήδη υπάρχουσας υποδομής, είτε με την κατασκευή νέας, επανέλαβε ο αντινομάρχης, Σωτήρης Καρακάς.
Οι συζητήσεις που πραγματοποιήθηκαν το προηγούμενο διάστημα με πρωτοβουλία του επιχειρηματικού κόσμου του νησιού και συμμετοχή σχεδόν του συνόλου των εκπροσώπων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, έχουν θέσει το θέμα επί τάπητος και πλέον αναζητείται η πιο συμφέρουσα λύση για την κατασκευή ενός σημαντικού έργου υποδομής.
“Η Νομαρχία δεν έχει εμμονή με κανένα σημείο για την κατασκευή της προβλήτας. Αυτό θα μας το λύσουν οι ειδικοί, προτείνοντας που ακριβώς μπορεί να γίνει το έργο. Σε αυτή την προσπάθεια εμείς θα είμαστε μπροστά, μαζί με όλους τους τοπικούς φορείς που θα δείξουν ενδιαφέρον”, τόνισε με δηλώσεις του στην “Ημέρα” ο κ. Καρακάς.
Χαρακτήρισε την κατασκευή προβλήτας “έργο προτεραιότητας” από τη στιγμή που όπως σημείωσε “σταδιακά αλλάζει και ο τρόπος που πραγματοποιείται ο τουρισμός”, αναφέροντας πως υπό αυτό το πρίσμα πρέπει να εξεταστούν συνολικά οι προτάσεις έργων που θα κατατεθούν από τη Ζάκυνθο.
Από την έως και σήμερα προεργασία που έχει πραγματοποιήσει η Νομαρχία, για την κατασκευή του συγκεκριμένου έργου απαιτείται περίπου 1 εκατ. ευρω για τη μελέτη και 10 για το έργο, σύμφωνα και με τις εκτιμήσεις που έγιναν από την κ. Φράγκου, η οποία είχε αναλάβει και τη μελέτη για το νέο λιμάνι.
“Εμείς συμφωνούμε στην αναγκαιότητα κατασκευής προβλήτας. Γι’ αυτό στείλαμε, μετά την πραγματοποίηση της προπαρασκευαστικής μελέτης, τα σχετικά έγγραφα στο γραφείο του Πρωθυπουργού, προκειμένου να εξευρεθούν και οι απαραίτητοι πόροι. Είναι ανάγκη να εξεταστεί και να εξασφαλιστεί κατ’ αρχήν, η χρηματοδότηση του έργου”, είπε.
Σύμφωνα με τον αντινομάρχη, τα αιτήματα από την πλευρά της Ζακύνθου, αν συνδυαστούν με το νέο λιμάνι και την μαρίνα, παρουσιάζονται ως πολλά και δύσκολα στη χρηματοδότησή τους, λόγος για τον οποίο πρέπει να δοθεί βαρύτητα στην προβλήτα. Επιπλέον εξήγησε ότι “αν υπάρχει πολιτική βούληση, τα υπόλοιπα μπορούν αν προχωρήσουν, έστω και με σταδιακές ανά χρονιά χρηματοδοτήσεις”.